Sweetness elvesazmi
THE SWEETNESS (elvesazmi)
Welcome to my blog. It's pink and black. i love pink and black very much.so lets blogging :); Dashboard | +Follow
berakhir sudah!!!
hidup nie,kalau xde masalah memang pelik laa..kdg2 aku fikir jgak,,kenapa mslh y sama dtg dekat aku,,kene sakit dulu,,pas2 dtg bhgia 2,,pas2 sakit balik..nak salahkan sape??? so fikir2 balik semua tu dtgnye dr allah..dia y dh tntukan sgla bnda y berlaku dlm hdup kita..kalau aku dh terlebih pkir tu,,cpat2 aku akn ingt tuhan,,fikir semua y positif,,nape dy bg dugaan kat aku y mcm nie skali..last2 aku dpt control jgak sgla kcdhan tu,,doa2 je y termmpu kan??? actlly hidup nie x perlu fikir sgt knpa mgpa n so on laa..sgla y berlaku ada hikmat..skrg hidup aku mkin bhgia bersama kwn2 y ada..aku akn gunakan sgla masa aku dgn terbaik,,time2 cmni rindu sgt dekat family kat kg 2..tapi nak buat cmne kan..rindu gila kat my mom..sgt!!! dy da bgtahu aku,,jgn cari mslah,,stdy2,,tp x dgr kan,,jodoh 2 akn dtg nnti,,tulah ktnya..hehehee..hemm,,skg aku dah kurgkan cara aku 2 mnyayangi ssorg..ye laaa,,syg x semestinya mmliki kan?? tiap2 hari aku berdoa smgo org2 y aku syg 2 sntiasa ada n baik2 je..wlaupun dy bnci or fikir aku nie mcm mene sklipun,,aku nie jenis org y kalau syg,,mmg aku syg!!! bab 2 kalau dah xde,,aku frust btol2..lain org lain cara kan..tp aku,,akan jga brg y aku ada 2 betol2,,bncg,,dgr,,fikir,,nilai faham n buat kptsan!!! 2 lah cara aku..bkn main2 dlm semua hal!!bukan!!!  trpulglah kpda org 2 nk fkir aku mcm mane,,skali syg,,smpai bila laa aku syg..siyezz...ehehhee...tgok2 jauh2 pun bg aku dah ok sal dy hepy..kan??? nth laa,,x tahu nak ckp ape daa~~ satu je,,hrgai lah org y syg dekat u all semua eaa..krna tulah kbhgiaan y sbnrnya kita cari,,pape pun..kalau kusut sgt!!! ingt allah,,hnya Dia y dpt bantu kita..sesungguhnya~~~~ =)

Posted at 1:01 AM | 0 comments

|
say hai
Facebook | Twitter
this is my life n my story..it may not be perfect as the other peoples out there..but as long as i love myself,family,someone,and my frens..nothing else matter :) enjoy our life everyday wif a lots of love..

Scream here
Put your shoutbox codes here ; width 200

Navigation

About Links Entries


Credits
Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google

allowfullscreen="true" width="200" height="25">
- END -