Sweetness elvesazmi
THE SWEETNESS (elvesazmi)
Welcome to my blog. It's pink and black. i love pink and black very much.so lets blogging :); Dashboard | +Follow

glitter-graphics.com
besar kesilapan ku besar lagi kesilapan mu...
hampa y kau rasakan hampa lg perasaan ku
kau cuba menyatakan aku membuat kesilapan
y x mgkin kau maafkn lg ku x mgkin kau perlu d cc
besar ksalahan ku besar lg keegoan mu 
berkali ku beri alasan berkali2 kau menolaknya
kau ingn ku myalahkan diri ini bgai lilin 
dan terbakar oleh prbuatan mu....
suasan sepi kini menambah kan hening di dalam hatiku
mengadil sikap mu biar dijiwa mu aku telah tiada..
diwaktu bgni diusik kenangan silam 
yg bertndg lalu kubiarkan ia menambah kan hati ini
kekasih ku cukup engkau buat ku begini
luka ini usah engkau berdarahkan kembali
aku masih cinta pdmu aku masih setia pdmu
kembali lah engkau kpdaku seperti dahulu
didalam rindu kumenangis
didalam kalbu kuterasa
teringatmu di kala derita yg memisahkan kita
di dalam sendu kuberseru yg terukir dlm hatiku
kekasih bukalah pintu untuk sekali ini
AKU CINTA kepadamu!!!




glitter-graphics.com

Posted at 2:14 AM | 0 comments

|
say hai
Facebook | Twitter
this is my life n my story..it may not be perfect as the other peoples out there..but as long as i love myself,family,someone,and my frens..nothing else matter :) enjoy our life everyday wif a lots of love..

Scream here
Put your shoutbox codes here ; width 200

Navigation

About Links Entries


Credits
Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google

allowfullscreen="true" width="200" height="25">
- END -