Sweetness elvesazmi
THE SWEETNESS (elvesazmi)
Welcome to my blog. It's pink and black. i love pink and black very much.so lets blogging :); Dashboard | +Follow
hati yg salah!!!....
hemm,,first2 2 aku nak gtau laa korg semua,,semua nie salah kan mta,,,hati,,perasaan n rasa ingin syg kat seseorg tu,,hahaha..jahat kan,,tapi ape ley uat,,2 semua tuhan y dah tntukan,,so x ley nak buang laa,,lau x jd x normal lak lan??? hemmm,,p aku kcian sgt kat sorg udak nie,,ditipu jugak akhrnya~~ aku juz nak tgok sape mgsa strysnya je,,ehehhe...korg nak tahu x ??? x payah laa,,kes nie pun aku tahu coz ada kwn skol aku cita,,iye2 je mula2 2,,tu laaa,,salahkan prasaan 2 k!!! mmg sng nak syg org,,2 semua bgntung kat hati kita sndri.nak terima atau x kdaan 2..lau nak,,sndri kene tggng ape risiko t kita ambil 2..bila dh ditipu cmni,,hati jgak y sakit mcm nak mati an..gurl nie dh sdih2 skg sebab kene tipu dgn laki 2,,amai dah y kene,,bengo punya laki an!!!!!!!! cm syial je,,blgak laa korg wahai kaum adam selagi korg mmpu,,tggu laa blasan dr tuhan nti,,pas dpt ape y diorg nak,,lepas ah semua gurl 2,,juz wnt to play an,,so pegang laa prinsip bodoh korg 2!!! skg mmg x kan tima ag blasan 2,,p nti,,korg pasti akan kene gak!!! pcya laa eaa semua...pe korg dpt buat cm2 eaa,,duit x dapat,,dosa ag laa dapat,,aahha..lau rasa hebat sgt!! tnjuk laa hebat y btol2,,bkan blagak ape semua,,bajet bagus!!!! ahhaaa..lau sape2 trasa,,trasa laa eaa,,x kisah pun..huahuaa,,korg2 semua,,kita jdkan laa semua 2 pngjaran lam hdup kita,,jdkan sbgai pnglaman n amik tladan kenpa jd semua 2..ada hkmah lam stiap y terjdikan??? tuhan dah tntukan sgla y terbaik lam hdup kita..semua 2 khndak allah dan kita kne rdha dgn ape y dia telah bg k??? chilll je k semua...jgn fkir bnda2 ngtif,,ingt tuhan n doa byak2 coz i2 lah y slalu aku buat bila dh buntu sgt2!!! siyez tuhan owez bg aku ktngan n ptunjuk ke jalan y benar!!!! insyaallah!!! =)

Posted at 1:41 AM | 0 comments

|
say hai
Facebook | Twitter
this is my life n my story..it may not be perfect as the other peoples out there..but as long as i love myself,family,someone,and my frens..nothing else matter :) enjoy our life everyday wif a lots of love..

Scream here
Put your shoutbox codes here ; width 200

Navigation

About Links Entries


Credits
Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google

allowfullscreen="true" width="200" height="25">
- END -