Sweetness elvesazmi
THE SWEETNESS (elvesazmi)
Welcome to my blog. It's pink and black. i love pink and black very much.so lets blogging :); Dashboard | +Follow
pe nk cita ea???
haa~~~ kali nie aku nak cita sal aku rindu mama aku..rindu sgt nie..dah 2 bulan lebey x jmpa..2 laaa lau duk umah bukan nk hrgai mama ada depan mata,,duk jauh cmni laa baru nak ingt,,lau duk umah aku nie pemalas tau!!! lau mama suh buat pape,,last2 kakak aku y buat..nasib bek ada kakak y baik..huhuu..jahat kan aku!!! slalu buli adik n kakak,,ahhahaaa...skg rindu gila kat diorg..ai2 ada mtak dgn mama aku nak balik umah,,p dy ckp x payah laa balik,,x berbaloi n jauh,,cuti 2 hari je pun,,kak ilah balik bulan 5 nti laa =( cedih2 aku,,p dy x tahu aku nges,,ahaha...t dy ckp aku cm budak2 lak an,,x nak ah!!! x matang cm2!!! heheee....kene kuat,,dy thu aku kuat..aku sejak dr form 1 lg duk asrama,,so dy tahu aku kuat!! hehe..skg x ley nges da depan mama..dah besar da an..kene kuat!!!mama ilah kuat tau x,,x nges2 da..hehee,,x cm dulu da laaa..=) lau duk umah suka sgt,,coz mama aku pun suka shopping gak,,ske beli brg2 an dy coz taste dy sungguh bijak!!! ahhaa,,dy tahu cara n taste kitorg adik bradik..pape y aku ske byak y mama ske jgak,,cm2 laa...=) like it!!! lau g shopping an dy,,dy byak bg pndpat la y mane ok or x dgn kitorg,,cm2 laa..y pling bezz,,mama sggup layan kerenah aku,,coz aku nie sorg y MABUK  au lau nk beli brg,,semua pd mata aku cntik!!! so x kan nak amik semua kan,,lama gila laa lau nk decide tu..huhuu..so dy tenang je bg ak plih betol2,,p kdg2 lau lama sgt kene marah gak!!! kihkihhh..n aku suka cara mama aku,,lau shopping an dy,,dy akn sggup round 1 mall 2 dgn kitorg adik bradik pegi survey dlu brg2,,then comfemkan kdai mane y cntik,,so kitorg akn pegi balik kt kedai2 ,,baru puas hati kan??? nie lau tgok trus beli,,t rugi lau ada lg y cntik,,hehee..sempoi hbis laa..eishh rindu sgt!!! nak balik,,rindu nk mkn mskan mama,,wlaupun smple je mama msak,,p mmg best!!! perggggg......da meleleh air liur aku,,ahaha....cpt2 laa bulan 5,,aku x sabar da,,rindu semua,,abah kakak adik n abg2 aku...huhuu...tggu ye klntan bulan 5 nie!!! AKU PULANG =)



Posted at 9:35 PM | 2 comments

|
say hai
Facebook | Twitter
this is my life n my story..it may not be perfect as the other peoples out there..but as long as i love myself,family,someone,and my frens..nothing else matter :) enjoy our life everyday wif a lots of love..

Scream here
Put your shoutbox codes here ; width 200

Navigation

About Links Entries


Credits
Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google

allowfullscreen="true" width="200" height="25">
- END -