Sweetness elvesazmi
THE SWEETNESS (elvesazmi)
Welcome to my blog. It's pink and black. i love pink and black very much.so lets blogging :); Dashboard | +Follow
nak balik umah !!!! =(
skrg nie ak ngah2 bersiap na p makan dgn kwn aku..kol 9 kitorg jnji,,,
aku terbukak laa blog abg emi aku..slma nie pun aku da tahu dia ada blog,,p aku x amik kisah...



terbacanya aku blog dy perihal tntg kejayaan kakak aku n abg afiq aku..ttba je aku menangis..
aku rindu sgt2 dekat ma,,abah,,abg2,,kakak n adik2 aku ="(
aku x tahu nape aku beremosi sgt2 nie skrg!!! berseorangan mcm nie lg buat aku x tahan ='(
ya allah,,kuatkan lah aku,,post abg aku y aku baca td btol2 buat aku sedar sape diri aku y sebenarnya..
ye siyezz aku selalu membgga kan diri aku utk ma abh,,kerana aku selalu dpt mmbggakan diorg 2 laa,,aku semakin hari semakin "berlagak" dgn kejayaan i2..tp skrg??? boleh ke aku terus mmbggakan ma abah dgn kejayaan aku lg???
post y abg aku tulis 2 membuatkan aku bbga dgn kejayaan y kakak n abg aku berikan kpda diri mereka sndri!!!
kejayaan seseorg x semestinya dtg pd permulaan n berakhr dgn kejayaan jugak!!!
tp kejayaan y sebenar akn dtg bila jatuhnya seseorg i2 jatuh dahulu,,lantas mereka berfikir cara utk mndptkan kejayaan i2 kembali n akhrnya mereka berjaya!!!
aku cukup kagum dgn kakak aku...
dulu dia seorg y lemah,,tp akhrnya dia dpt membuktikan kejayaan dy y terakhr kalinya sblum memasuki UNIverSIti dgn cemerlang di dlm STPM!!!
ak bagaikan x percaya,,dia dpt membggakan ma abah buat kali ini!!!
result y dia dpt benar2 mampu utk dia goyang kaki menunggu tawaran y dtg....
tp aku pasti kakak sebenarnya mempunyai minat n impian sendiri utk memilih UNIversitI y dia suka...
tp aku???
pernh ke aku berfikir peluang aku y memg secerah cerah nya dr dia,,n sememangnya aku tidak pndai mensyukuri ape y aku ada!!!
begitu hina n jahat nya aku sbgai seorg anak!!!
terlau kejamnye aku,,abg afiq n kakak begitu cekal bangun dr terus jatuh!!!
aku bgga sgt2!!!
aku syg family aku sgt2!!!
tnpa mereka sape laa aku di dunia ini...






lepas nie,,rumah ku i2 akan sunyi sesunyi nya dengan merelakan kepergian kami 5 beradik ke UniVERsiti masing2!!!
rumah i2 akan sesunyi sunyi nye..tggal lah ma n abh y sedianya penat lelah bekerja setiap hari utk menyara kehidupan kami sekeluarga...
smpai hidup kami sekeluarga selesa skrg!!!!
terima kasih ma abh!!!
pasti ma n abah akn rindukan anak2 mereka ini di saat kami semua berada jauh dr ma abah...
perginya kami utk mengejar kejayaan kami ma abah!!!
perginya kami dengan kerelaan kami n keizinan kamu berdua ma abah!!!
perginya kami dengan doa n harapan ma abah utk melihat kami semua berjaya di dunia n akhirat!!!
perginya kami jauh dari ma abah utk membalas segala jasa ma abah membesarkan kami!!!
perginya kami juga utk menghadiahkan ma abah dgn segulung kejayan kami suatu hari nanti!!!
i2 jnji  ank anakmu!!!
ape guna aku menangisi di saat ini kan???
air mata ku ini akn berguna bila aku dpt menggnggam segulung kejayaan suatu hari nti!!!
















rindu family aku,,5 bulan nie ak x balik....
lg 17 hari na balik,,tggu aku~~~










Posted at 11:38 PM | 0 comments

|
say hai
Facebook | Twitter
this is my life n my story..it may not be perfect as the other peoples out there..but as long as i love myself,family,someone,and my frens..nothing else matter :) enjoy our life everyday wif a lots of love..

Scream here
Put your shoutbox codes here ; width 200

Navigation

About Links Entries


Credits
Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google

allowfullscreen="true" width="200" height="25">
- END -