Sweetness elvesazmi
THE SWEETNESS (elvesazmi)
Welcome to my blog. It's pink and black. i love pink and black very much.so lets blogging :); Dashboard | +Follow
kene bahan!!!
ada ke teman2 aku ckp aku nie meMILIH!!! ????
yelaa td duk borak2 sal kwn aku nie na rncg bertunang...
haaaa,,tgok dy ada org na,,family restu,,perghhh best siot!!!
ada jgak laa y nak kat dy an,,cm aku nie,,sape y nak???
xde nyeww na jdkan aku calon menantu diorg,,hahhaaa,,x lulus lg!!!
da laa  xpandai masak,,na masuk dapur 2 pun,,perghh,,haram aku nak!!!bukan aku x nak ..p ayat mama aku 2...
dah2 semua,,bia mama y buat,,korg2 nie menyibuk je dekat dapur,,p duk luar sana  (pdahal mama x bg menyibuk coz kitorg x pandai buat ape2,,lg melambat kan keje dia,,ehhhe) kihkihhhh






alaa aku bukan nye memilih wahai cik syima oii!!!
juz x nak amik komitmen je lg,,hang sabar noe...aku tahu ko borink tgok aku duk sorg2 an,,xde teman na mcg...
fon aku 2 senyap je tiap masa...
alaa ko jelez an aku an coz aku mane de to 4 tiap masa...org x cari,,ak x mcg laa..hahha ( kedekut )
jimat duit aku x to 4,,ahahha...
sebut sal kapel2 nie,,alaa benda x yah na di fikir lg ( sebenrnya fikir )
utk masa depan laa fikir pun,mama aku ckp,,na kapel nati masa keje laa coz nati keje dpt cari y btol2 suami da,,da mampu tuk jga kita,,lau skg..x mampu lg ....
ehhehehe,,actlly mama n abah juga memilih utk pasangan kitog adik beradik nti!!!
siap laa sape jd husband aku 




hahaa,,jgn na menggatal,,ak x memilih laa korg,,juz jodoh x smpai lg,,kita stdy dulu laa eaa...
( poyo la ko ilah!!! )
hikhikkk,,
p lau na jgak bg aku title meMILih tu,,aku ambik je ....



jgn isau eaa cik syima,,doakan aku laa eaa....
berjaya lam final geomatik nti...
the last paper b4 aku balik cari jodoh!!!
ahhahaaa... ( sengGAL!!! )

Posted at 4:34 PM | 2 comments

|
say hai
Facebook | Twitter
this is my life n my story..it may not be perfect as the other peoples out there..but as long as i love myself,family,someone,and my frens..nothing else matter :) enjoy our life everyday wif a lots of love..

Scream here
Put your shoutbox codes here ; width 200

Navigation

About Links Entries


Credits
Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google

allowfullscreen="true" width="200" height="25">
- END -