Sweetness elvesazmi
THE SWEETNESS (elvesazmi)
Welcome to my blog. It's pink and black. i love pink and black very much.so lets blogging :); Dashboard | +Follow
....selamat hari guru....
bgun pagi2 hari nie,,ak da wish 'selamat hari guru' for my mom!!!

wah mesti bersemangat ma pegi skol hari nie dgn baju baru bagai!!! sggup tdow lewat smlam na ciapkan baju mama tu..ehhehe..yelaa tuk smbut hari y paling gembira buat semua guru y sememang nya sgt berbakti dan berjasa kepada kita semua..cuba korg fikir,,tanpa guru,,kita semua x kan pandai membaca mengira menulis mcm skrg nie...
 tanpa guru,,kita semua x kan melnjutkan pelajaran dan akhrnya berjaya mcm skrg..
tgok,,,ak skg da masuk universiti,,tempat y perlu dibggakan sekali dlm hidup ini!!!
yelaa sape y x na masuk universiti an..
semua org inginkan nye,,samaada kita berusaha atau pun x je...

em lau na cita sal hari guru nie mmg pnjg laa,,dulu time ak kecik2,,mesti wajib ak n adik beradik bg hadiah dekat smua cikgu y mngajar kitorg,,mlm 2 x kisah laa tdow lewat pun sal kan dpt ciapkan bungkusan hadiah y paling cntik tuk cikgu2 y tersyg...
tp bila da nek secondary scol,,em makin lama makin berkurg hadiah2 2,,nape ea????
haha,,mybe da besar?? or cikgu makin ramai na bg??? 
hahaahaa....nth laaa....

so smlm ak tolong adik ak y paling kecik nie bungkus hadiah...
rindu lak zaman ak kecik2 dulu weh....
ehhehee




em aku tolong tgok je asew,,akak tersyg laa y tlg settle semua nie...
pemalas!!!!


em p y paling best,,hari nie ak dpt join group reunion skol lama aku..smk agama tok bachok..wlaupun ak bukan batch spm 09,,
p ak tetap kwn an diorg!!!
ahhaha,,thanks to best fren ak zul n derul dtg amik ak pagi...
bukan 2 je,,diorg y kejut aku bgun,,mane x nye ak dtow kol 7 pg..
ngtok sgt2!!!

mjlis nie bermula pas je acara dewan for student skol 2...
kitorg semua da mmg rncg bek2 da td...
majilis dimulakan dgn ucapan alu aluan oleh KP kitorg,,amir amirul..
then disusuli oleh ayahnda tersyg... ( y akn bersara beberapa bulan lg )

after that,,acara mkn bermula...
guru2 dijemput makan,,ahhaha....

em gmbar mknan ak x sempat lak na amik,,p y sure menu utama nye nasi ayam,,makaroni bakar,,koktel,,buah buahan,,agar2,,emm y pentg kek seberat 5 kilo lau ak x cilap ( x sempat amik gmbar gak ) ,,ape lg eaa..byk lg laaa.... ^_^


emm nie antra bebrapa gmbar y sempat aku ambik
 gmbar2 kitorg je,,

miss u all sgt2!!!





plg tepi syu n tengh tu asma..
em y kitorg pegang tu key chain y kitorg dpt...
em tulis ape eaa...
frenz 4 ever ^_^







y nie adik anglat aku,,ahhaha
ada adik angkat weh!!!
kitorg rapat masa aku form 2 lg,,so kekal rapat smpai skg ^_^
syg dekat dak nie nieh!!! cntik an.....








nie dgn pikah....
sory x sempat amik gmbar dgn cikgu2..ehhehe
ada je p dlm simpanan DSLR kwn aku!!!....









tuan punye DSLR nisya =)









nie dgn wanis..
y nie pun mntain cntik au!!!








y nie,,saje2 je aku,,sengal!!!










em nie asrama aku dulu,,da berubah da cikit ^_^








 slide show~~~








cik da n fetty







fetty ....








 mkn2 eaa...


emm pas mkn semua,,kena laa kemas2..basuh pinggn weh ak ai nie
( kwn ak y basuh!!! )
ahhaa,,ak juz angkat je..
pas2 ak ne ley duk lama2,,drebar aku nie..fuzein na balik da,,yelaa mlm nie kelntan lwn selangor!!!
gomo kelate gomo
na pegi stadium laa 2....

huhuu,,thanks fuzein anta sy balik,,lau x anta sy majuk,,pagi td kamu suh org len dtg amik sy da!!!
ahahhaa  wekkK  :P

em pape pun aku hepy ai nie!!!
puas laa,,p y paling x best,,best fren ak x dpt dtg wani n syima...
atas sebb2 xde tiket bas na balik!!!
ahkhakkk ( tipu nie )
cedih sgt2!!!...
pape pun,,thanks semua ...

windu n syg kwn2 aku...
pd wani best frenz aku,,slmt ari guru eaa,,ko jd cikgu jgak akhrnya,, ^_^

t jumpa lg~~~

hang out kBMALL lak ........













Posted at 8:45 PM | 0 comments

|
say hai
Facebook | Twitter
this is my life n my story..it may not be perfect as the other peoples out there..but as long as i love myself,family,someone,and my frens..nothing else matter :) enjoy our life everyday wif a lots of love..

Scream here
Put your shoutbox codes here ; width 200

Navigation

About Links Entries


Credits
Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google

allowfullscreen="true" width="200" height="25">
- END -