Sweetness elvesazmi
THE SWEETNESS (elvesazmi)
Welcome to my blog. It's pink and black. i love pink and black very much.so lets blogging :); Dashboard | +Follow
kl melaka seremban kl
yes,,i da ada mood na tulis nie,,so let me tulis je pe y kua lam fikiran ak nie eaa...
hehehe...da 5 hari kan ak x de pape na cita..
em ak baru je pas balik dr tempat2 y ak tulis dejat tajuk 2,, ^_^
acttly p melaka nak anta adik aku,,fatin coz dy dpt stdy dekat melaka ( UTEM electrical engineering )
congrate eaa tin...
emm fatin pun napak bersemangat tu na pegi,,huhuu






so coz semua adik bradik ak na p,,so p dua buah kete...yelaa,,brg2 fatin da satu kete an..
time nie stop dekat tempat lahir aku,,hehhe
windu sih...chiku 3 gua musang,,ak lahir kat cni coz ma n abah keno anto keje kt cni dulu2 laa...
emmm  









em smpai je kl,,p amik abg aku dekat rumah dy,,PLAza rah..
so smpai sana,,stay dekat umah kazen aku,,uishh rindu gila dekat anak spupu aku...
xde anak sdara ag an,,so anak spupu pun jadilaa =)
da la cute,,cerdik lak 2,,syg ak dekat dy...





cute kan,,cbuk gak dy na men game dgn aku,,huhuu...
2 bantal bushuk dy,,lau xde x ley tidow la gamaknye!!!

esok 2 kitorg p jenjalan dekat bandaraya..














nie abg aku y first =)
lama x jumpa dy,,hihii





my uncle =)







third day
otw anta fatin daaa...
b4 2 p amik abg emin aku lak,,second brother =)
emm UTEM  2 dalam hutan la,,sian lak..haaha..
p kolej dekat dgn bandar ... so na p kelas,,even class kol 11 12 pun,,kene nek bas kol 9 lagi..coz bas diorg bukan ulang alik cm bas dekat u aku,,
cian nyee laaa....
beruntg ak dpt U aku skg... =)






first day jadi student Utem  ^_^






after p hantar fatin dekat kolej dy,,so p jalan2 dekat dataran pahlawan dgn mahkota parade...
lepas shopping semua...makan2 then hntar fatin balik...coz dy na ciap2 for program mlm nanti..
time 2 mula laa sesi mengeluarkan air mata...
hhahahaa...
ak tgok fatin nges terus la na nagis gak an,,yelaa aku owez gaduh dgn dy,,bila jauh cmni,,ase sedih lak..huhuu...
adik bongsu aku 2 da ngis da lam kete,,cedih tggal kak atin dy....huhuu...
x sggup kot dy na tgok kak atin dy kene tggal..
aftre salam2 ape semua,,tggal laa fatin di sana dgn mulakan kehidupan baru dy sebagai seorg student U ...
dy sempat pesan dekat abah na fon baru,,bodek laa 2!!! sengal then pesan dekat aku suh owez dtg jenguk dy!!!
uhhh,,,aku kan kakak ^_^ 
yelaa aku dtg laaa..t kua sama2 ...





my second brother ...



otw p seremban!!! bye2 emin,,
anta abg emin ak balik rumah dy...dy pun student UTEM...
so ley laa tgok2 kan fatin...
bg barang2 y dy pesan dr kelantan semua...so jom teruskan perjalanan...ehhehee
smpai seremban...stay kat c2 for 1 mlm...





last day,,my mom na shopping lagi kat kl,,so kitorg p kl balik...






yeahhh ak dpt ape y aku cari~~~






abah dgn ma tgah buat ape nth...
p siyezz cari brg abah buat aku stress,,lama!!!






jalan2,,round ape semua...





dgn pak su aku ^_^



emmm,,lepas lunch ape semua..say good bye tuk abg aku...anta dy dekat rumah dy dekat plaza rah 2 laa...em pas2 ak dgn family otw balik kelantan...
da letih sgt2 da...
dgn harapan slamat smpai..
kol 11 mlm lebey akhrnya smpai gak kt umah..
aku ape lg!!! 
tdow smpai pagi!!!

bye2 ^_^





Posted at 4:42 PM | 2 comments

|
say hai
Facebook | Twitter
this is my life n my story..it may not be perfect as the other peoples out there..but as long as i love myself,family,someone,and my frens..nothing else matter :) enjoy our life everyday wif a lots of love..

Scream here
Put your shoutbox codes here ; width 200

Navigation

About Links Entries


Credits
Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google

allowfullscreen="true" width="200" height="25">
- END -