Sweetness elvesazmi
THE SWEETNESS (elvesazmi)
Welcome to my blog. It's pink and black. i love pink and black very much.so lets blogging :); Dashboard | +Follow
tetapkan lah hati ku :)
salam..
byk jgk story yg me baru tahu n for sure lah sedih sakit hati kot :)
but nvrmnd laa if semua tu bg semua org hepy kan ~~~
tat why laa me just take this mcm utk ak tahu je,,if de smeone nak talk2 ke tell ke ape ke i just dgr laaa..
sbb i need teman na story jgk :) skg pendam sorg2 je...
dgr for semua pihak,,baru clear rite???
tipu la x sedih if me at mane2 condition pun siyes sedih..tiga 3 org boleh bersedih n patut !!!
then kalau one day de ketentuan yg ak pun bakal or jd jgk cm ape yg jd skrg,,let it go kan..
just follow the flow yg happen skg..
nangis pun nth laaa...
doakan semua nie akn sntiasa bhgia n kekal amin...


sesungguhnye tuhan sntiasa mengetahui ape yg terbaik untuk setiap hambanye
setiap hari me doa tetapkanlah hati semua org :)






Posted at 7:43 AM | 0 comments

|
say hai
Facebook | Twitter
this is my life n my story..it may not be perfect as the other peoples out there..but as long as i love myself,family,someone,and my frens..nothing else matter :) enjoy our life everyday wif a lots of love..

Scream here
Put your shoutbox codes here ; width 200

Navigation

About Links Entries


Credits
Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google

allowfullscreen="true" width="200" height="25">
- END -