Sweetness elvesazmi
THE SWEETNESS (elvesazmi)
Welcome to my blog. It's pink and black. i love pink and black very much.so lets blogging :); Dashboard | +Follow
setuju x korg??? AKU DIA
salahkah diri ini bila disayangi...
salahkah hati ini bila mencintai...
bila ia datang dan pergi jangan lah disalahkan hati itu...
hati sentiasa diuji bertukar ganti...
andai ia rela disakiti menangis lah hati...
manusia tidak pernah tahu macam mana menghrgai perasaan syg...
aku ???
aku tidak dipaksa utk disayangi..
tetapi cukuplah sekadar mnjadi teman halalmu..
teman dikala sedihmu,,tawamu dan teman disetiap perjalanan hidupmu..

salahkah aku andai hati ini ingin kan dia kembali...
ak tidak meminta..
tetapi andai hadirnye memberi kekuatan kepadaku..
izinkan lah wahai sahabat...
ak bukan ingin kan galang ganti setiap masa...
bukan mudah menyerahkan perasaan aku kpda semua...
ttpi ak juga berfkir menilai siapa kah yg mampu untk mggntikannyee..
andai semua tahu ape yg tertulis dalam hatiku..
andai semua tahu ape slama ini yg aku rasa...
sakit sakit sakit ...

izinkan aku merasa sedikit kebahagian smntara  ak msih hidup...
berikan ak peluang dan doakan kebahagian ku...
jgn menilai sesiapa hanya dr luarannya sahaja...
pandang lah hati ku,,perasaan ku yg betapa terlalu ingin kan dia...
bodoh kan dgn semua nie???
ak x mampu ....
biarlah ak mnjadi kaku dan buta andai ini sudah tersurat...
ak takut mghadapi nye,,tetapi aku mencuba...
sentiasa berada di sisi aku sahabat...
mendoakan kebahagian aku dgn diee... :)


*family kakak akmal adik fatin kwn2 uni kwn baik aku wani!!! adik ku mirah n kak shak...
  doakan sy :) amin ~~~






Posted at 12:07 PM | 2 comments

|
say hai
Facebook | Twitter
this is my life n my story..it may not be perfect as the other peoples out there..but as long as i love myself,family,someone,and my frens..nothing else matter :) enjoy our life everyday wif a lots of love..

Scream here
Put your shoutbox codes here ; width 200

Navigation

About Links Entries


Credits
Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google

allowfullscreen="true" width="200" height="25">
- END -